سرفصل‌های کتاب جلسات موثر

فصل ۱: نقش مدیریت فروش

به گفته توماس جی. واتسون، موسس آی‌بی‌ام، مهم‌ترین عامل اثربخش‌تر کردن جلسات، تفکر دقیق قبل از جلسه است. ببینید قرار است چه جلسه‌ای برگزار کنید و سپس ساختار آن را به گونه‌ای تنظیم کنید تا میزان مشارکت اعضا به حداکثر برسد. جلسات بسیاری به‌شکل ناگهانی و ویژه برگزار می‌شوند، بنابراین شرکت‌کنندگان هیچ فکر، آمادگی خاص، دلیل یا هدف شفافی در ذهن ندارند. پنج نوع جلسه وجود دارد که بعضی از آن‌ها هم‌پوشانی دارند؛ اما الزامات هریک با دیگری متفاوت است. در این فصل به ۵ نوع جلسات پرداخته شده است.

 فصل۲: دلیل تشکیل جلسه 

دلیل شفاف، عامل اصلی اثربخشی جلسات است. دلیل تشکیل جلسه چیست؟ از قبل به آن فکر کنید و درباره‌اش بپرسید. اگر دلیل مشخصی وجود ندارد، جلسه را برگزار نکنید. برای شفاف‌سازی دلیل تشکیل جلسه باید چند سوال بپرسید. در این فصل با این سوالات مهم آشنا می‌شویم.

 فصل۳:قهرمانان را انتخاب کنید

استخدام سرآغاز ایجاد یک تیم فروش فوق‌العاده است. اغلب مشکلات مدیران فروش ناشی از استخدام افراد نامناسب برای فروشندگی است. انتخاب فروشندگان مناسب یکی از دشوارترین وظایف شما است؛ اما می‌تواند باعث ۹۰ درصد موفقیت بخش فروش باشد؛ بنابراین به یک فرایند انتخاب دقیق نیاز دارید. در این فصل به روش‌های استخدام فروشندگان برتر پرداخته می‌شود.

 

Upload Image...

فصل ۴: درست شروع کنید

حتما ضرب‌المثل «شروع خوب کار، نصف کار است» را شنیده‌اید. این موضوع در مورد فروشندگان جدید هم مصداق دارد. وقتی آن‌ها را استخدام کردید و به کار گماردید، مراقب باشید کارشان را از همان روز اول درست شروع کنند.
من با مطالعه عملکرد هزاران فروشنده در طول سال‌ها به این نتیجه رسیده‌ام که نحوه شروع کار، تعیین‌کننده عملکرد فرد؛ نه تنها در هفته‌ها و ماه‌های اول؛ بلکه حتی در پنج تا ده سال بعد است. در حقیقت، عملکرد بلند‌مدت فروشندگان تا حد زیادی به رویدادهای ۹۰ روز نخست بستگی دارد.

فصل ۵: مدیریت بر اساس اهداف فروش

تکنیک‌های مدیریتی خاصی برای تربیت فروشندگان و تیم‌های فروش برتر وجود دارد. یکی از این تکنیک‌ها در کسب‌وکار «مدیریت بر اساس اهداف» و در فروش «مدیریت بر اساس اهداف فروش» نامیده می‌شود.
مجله اکونومیست نتایج تحقیقی را منتشر کرد که به مطالعه عملکرد ده هزار سازمان در ۲۰ کشور پرداخته بود و ۱۵۰ محقق، دنبال شاخص‌های مهم عملکرد عالی و بهبود بهره‌وری بودند. بر اساس یافته‌‌‌ها، سه عامل حیاتی در پیش‌بینی بهره‌وری و سودآوری در بازارهای رقابتی عبارت‌اند از: تعیین اهداف، ارزیابی نتایج و پاداش‌دهی به عملکرد. در این فصل با این سه عامل بیشتر آشنا می‌شویم.

اگر فعلا نمی‌خواهید این کتاب را تهیه کنید لطفا مقالات زیر را مطالعه کنید.

دوره فن بیان و سخنوری

فن بیان، یک مهارت است و تسلط بر هر مهارتی تنها با مطالعه کردن به دست نمی‌آید، بلکه نیاز به تمرین و ممارست مؤثر دارد. با مطالعه‌ی کتاب حاضر در طول مدت سی روز، نکات مهم فن بیان را می‌آموزید و با انجام روزانه‌ی تمرین‌های عملیاتی بیان‌شده برای هر درس‌نامه، تنها با گذشت چند روز شاهد رشد و تغییرات در خود خواهید شد.
در کنار این کتاب، چندین فایل آموزشی هم در اختیار شما قرار گرفته است که به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از نحوه‌ی انجام هر تمرین پیدا کنید. به شما توصیه می‌کنم تا از توجه به این فایل‌ها غافل نشوید.

در کنار این کتاب، چندین فایل آموزشی هم در اختیار شما قرار گرفته است که به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از نحوه‌ی انجام هر تمرین پیدا کنید. به شما توصیه می‌کنم تا از توجه به این فایل‌ها غافل نشوید.

در کنار این کتاب، چندین فایل آموزشی هم در اختیار شما قرار گرفته است که به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از نحوه‌ی انجام هر تمرین پیدا کنید. به شما توصیه می‌کنم تا از توجه به این فایل‌ها غافل نشوید.

محصول با حق گزینش@

25,555,555 تومان85,555,555 تومان

کتاب «درآمد رویایی» در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در ۲۴۰ صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، هادی غفور
انتشارات: برقعی
شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۹۱۸۰۰-۰-۴

شناسه محصول: نامعلوم دسته:
اطلاعات بیشتر

نمونه محصول کتاب @

20,000 تومان

نویسنده : ژان بقوسیان

تعداد صفحات: 166 صفحه
سال چاپ: 1398
شابک: 3- 149-274- 600- 978

دسته:
اطلاعات بیشتر

محصول دانلودی @

50,000 تومان

کتاب «درآمد رویایی» در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در ۲۴۰ صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، هادی غفور
انتشارات: برقعی
شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۹۱۸۰۰-۰-۴

دانلود رایگان pdf صفحاتی از کتاب ( شامل فهرست)

دسته:
اطلاعات بیشتر

نمونه محصول دوره@

100,000 تومان

زمان آغاز دوره: پنجشنبه 8 خرداد ۱۳۹9
تعداد جلسات: ۲۰ جلسه یک‌روزه
زمان برگزاری: دو پنجشنبه در ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر
مدرس: ژان بقوسیان
مخاطب: مدرسان، سخنرانان و تمام کسانی که به تدریس و تولید محتوا علاقه دارند

دسته:
اطلاعات بیشتر